Publikováno

Malý tuning žlutého GT

Martina při jeho testování v rámci akce “Týden s GT” Gran Turismo přesvědčilo natolik, že si hned po testování pořídil své vlastní žluté GTčko. Povrch ve městě Brně pro denní ježdění do práce není nejvhodnější pro úzké pláště, tak se rozhodl svou koloběžku vytunit. A jelikož to myslí s krasavicí vážně, vzal to z gruntu 😉

Mibo GT - Vozňa Tuning
Mibo GT – Vozňa Tuning

Co je na kolobce nového?

+ Ergonomické gripy Ergon GP3 Biokork
+ Duralová vidlice Force
+ Plášť Schwalbe Smart Sam šíře 37 mm
+ Hlavové složení zapouzdřené
+ Třísměsové brzdové špalky

Nové hlavové složení
Nové hlavové složení

Zvýšila se světlá výška stupátka, vpředu na 93 mm a vzadu na 47 mm.
Snížila se váha – s blatníky aktuálně 10,3 kg. Nová duralová vidlice váží 880 gramů a ocelová žlutá 1240 gr.

Uchycení předního blatníku a detail vidlice
Uchycení předního blatníku a detail vidlice

Martin teď brází více polňaček a ani v (rozbité) asfaltové džungli velkoměsta se do toho nebojí šlápnout: “Sjížděl jsem rozježděnou polňačku s pětiletým Tomíkem na přídi nášlapu, rychlostí 27km/h – zátěž 125 kg. Brnda je ještě tužší, perfektně vede stopu a plášť solidně “přilne” k povrchu. Na asfaltu ladně přejedu příčné koleje, kočičí hlavy, kanály i záplaty-neškrkám. V tomhle je určitě rychlejší. Rychlost na asfaltu je podobná, žádné větší omezení necítím. Časy na známých trasách jsou stejné nebo o pár minut lepší.”

zkuskolobku-vozna-tuning-3