Tag Archives: Mibo

07Dub/16

Malý tuning žlutého GT

Martina při jeho testování v rámci akce “Týden s GT” Gran Turismo přesvědčilo natolik, že si hned po testování pořídil své vlastní žluté GTčko. Povrch ve městě Brně pro denní ježdění do práce není nejvhodnější pro úzké pláště, tak se rozhodl svou koloběžku vytunit. A jelikož to myslí s krasavicí vážně, vzal to z gruntu 😉

Mibo GT - Vozňa Tuning

Mibo GT – Vozňa Tuning

Co je na kolobce nového?

+ Ergonomické gripy Ergon GP3 Biokork
+ Duralová vidlice Force
+ Plášť Schwalbe Smart Sam šíře 37 mm
+ Hlavové složení zapouzdřené
+ Třísměsové brzdové špalky

Nové hlavové složení

Nové hlavové složení

Zvýšila se světlá výška stupátka, vpředu na 93 mm a vzadu na 47 mm.
Snížila se váha – s blatníky aktuálně 10,3 kg. Nová duralová vidlice váží 880 gramů a ocelová žlutá 1240 gr.

Uchycení předního blatníku a detail vidlice

Uchycení předního blatníku a detail vidlice

Martin teď brází více polňaček a ani v (rozbité) asfaltové džungli velkoměsta se do toho nebojí šlápnout: “Sjížděl jsem rozježděnou polňačku s pětiletým Tomíkem na přídi nášlapu, rychlostí 27km/h – zátěž 125 kg. Brnda je ještě tužší, perfektně vede stopu a plášť solidně “přilne” k povrchu. Na asfaltu ladně přejedu příčné koleje, kočičí hlavy, kanály i záplaty-neškrkám. V tomhle je určitě rychlejší. Rychlost na asfaltu je podobná, žádné větší omezení necítím. Časy na známých trasách jsou stejné nebo o pár minut lepší.”

zkuskolobku-vozna-tuning-3

21Bře/16

Výběr dětské koloběžky

Víte, jakou vybrat svojí ratolesti koloběžku, aby jízda na ní byla zábavou a ne utrpením? Tímto tématem se zabývá nejeden rodič a Petr Lindner jej rozebral takřka dokonale.

Koloběžky Mibo Didin, Micro, Kostka Kid Mini 2, Kostka Kid Maxi 2 a Kostka Rebel Kid je možné zakoupit v naší prodejně na Hybešově 14. Koloběžka K-Bike již brzy 😉

Dětské koloběžky aneb rodičovské dilema

10Bře/16

Týden s GT: Dan brázdí Soběšice

Dali jsme „do placu“ jedno krásné zelené Mibo GT. Půjčíme vám ho na týden za krátký text s dojmy a pár fotografií k tomu. Každý týden zveřejníme pohled testera. Zájemci pište na petr@kolobky.cz. Týden s Gran Turismo!

Takhle dobře se mi do práce už dlouho nevstávalo. Hned ve dveřích do kanclu oznamuju šéfovi, že končím už v 15:00, abych si vyzvedl GTéčko. Nakonec jsem skončil už ve dvě, skočil na šalinu a upaloval na Hybešku, kde už na mě čekal Petr s kolobkou. Chvíli jsem si musel ještě počkat, protože se zrovna skládala kolobka pro Vozňu, který si GT po testování hned pořídil.

Konečně mám Mibo v ruce. Prohazuju s Petrem ještě pár slov, vyřizuju formality a spěchám zpátky do práce. Už při prvním odrazu vím, že kolobku budu milovat. Nejsem žádný znalec, ale můžu s jistotou říct, že tuhost rámu je dokonalá. Pocit, že s takhle nízkou kolobkou musím všude škrtat, je ihned pryč. Překvapí vás co všechno GT zvládne.

Mibo GT

Po práci se vydávám na cestu do Řečkovic. Musím se přiznat, že jsem měl z této cesty velké obavy. Téměř deset kiláků, většina času do kopce, kondička po zimě nic moc. Vyjíždím, pár pořádných odrazů a už se nebojím, že bych to nedal. GT jede prostě skvěle, na silnici je to ideální stroj. 45 minut pohodové jízdy a jsem doma. Nestačím se divit.

Další den si zkouším i cestu do práce. První polovina jen z kopce, to je prostě paráda. Koloběžka je krásně tichá, úzké pláště dělají hodně. Je to krásný pocit, prosvištět kolem nic netušícich chodců, kteří se pak s údivem ohlížejí za kolobkou. GT prostě zaujme.

V sobotu ráno jsem přesvědčen, že GTčko koupím. Už si v hlavě plánuju výlety. Odpoledne vyjíždím na první delší projížďku. Cestu si užívám. Cyklostezka z Mokré Hory do Soběšic vede pořád do kopce, přesto se jede příjemně. Šlapu co to dá. Konečně jsem nahoře.

Do Soběšic mě nechtěli :)

Do Soběšic mě nechtěli 🙂

Do Soběšic mě asi nechtěli, protože závora byla dole. Jedu tedy doprava a měním pevnou cestu za lesní pěšinu. Jízda nabírá uplně jiné rozměry a nemůžu si vynachválit jízdu lesem. Toto je něco, co mě vždy bavilo na kole, a na kolobce tomu není jinak. Tady již GT naráží na své limity. Nízká světlost nášlapu, úzké pláště, to vše průchodnost terénem znepříjemňuje. Nenechávám se však odradit a jedu dál. Vynořuju se v Lesné a pak už jen dlouhá dlouhatánská cesta z kopce, to je nádhera. Všem doporučuji. Výšlap nahoru dá sice zabrat, ale ten dlouhatánský sjezd lesem po asfaltových pěšinkách rozhodně to stojí za to.

A že prý GT je silníční kolobka

A že prý GT je silníční kolobka

Lesní park v Lesné, doporučuji. Vyškrábat se nahoru dá zabrat, ale dlouhý sjezd po asfaltových lesních cestičkách opravdu stojí za to.

Lesní park v Lesné, doporučuji. Vyškrábat se nahoru dá zabrat, ale dlouhý sjezd po asfaltových lesních cestičkách opravdu stojí za to.

Za týden jsem najezdil něco málo přes sto kilometrů. GTčko jsem si zamiloval, na dlouhé výlety po zpevněných cestách je ideální. Jediný důvod, proč jsem si jej nakonec nepořídil je, že moje místo je v lese a ve městě. Proto si pořídím něco malého, s vyšším nášlapem. Můžu však upřímně říci, že až si budu pořízovat velkou kolobku, jediné nad čím budu ještě muset přemýšlet, bude barva rámu a blatníků.

Soběšice, sympatická vesnička.

Soběšice, sympatická vesnička.

Autor: Daniel Mrózek