Category Archives: Testování

29Říj/17

Mibo GoodSpeed – podzimní test

V Brně právě testujeme Mibo GoodSpeed – novou koloběžku od Miba s 26palcovými koly. Na podzimní vyjížďky je GoodSpeed parádní, řekli jsme si a vyrazili na 80 km výlet z Králova Pole na horní můstek Macochy na Loučení se sezónou. Naznali jsme, že s GoodSpeedem sezóna jen tak neskončí a už se těšíme na další jízdu! 🙂 Chcete si Mibo GoodSpeed vyzkoušet? Zastavte se na Hybešce 😉

07Dub/16

Malý tuning žlutého GT

Martina při jeho testování v rámci akce „Týden s GT“ Gran Turismo přesvědčilo natolik, že si hned po testování pořídil své vlastní žluté GTčko. Povrch ve městě Brně pro denní ježdění do práce není nejvhodnější pro úzké pláště, tak se rozhodl svou koloběžku vytunit. A jelikož to myslí s krasavicí vážně, vzal to z gruntu 😉

Mibo GT - Vozňa Tuning

Mibo GT – Vozňa Tuning

Co je na kolobce nového?

+ Ergonomické gripy Ergon GP3 Biokork
+ Duralová vidlice Force
+ Plášť Schwalbe Smart Sam šíře 37 mm
+ Hlavové složení zapouzdřené
+ Třísměsové brzdové špalky

Nové hlavové složení

Nové hlavové složení

Zvýšila se světlá výška stupátka, vpředu na 93 mm a vzadu na 47 mm.
Snížila se váha – s blatníky aktuálně 10,3 kg. Nová duralová vidlice váží 880 gramů a ocelová žlutá 1240 gr.

Uchycení předního blatníku a detail vidlice

Uchycení předního blatníku a detail vidlice

Martin teď brází více polňaček a ani v (rozbité) asfaltové džungli velkoměsta se do toho nebojí šlápnout: „Sjížděl jsem rozježděnou polňačku s pětiletým Tomíkem na přídi nášlapu, rychlostí 27km/h – zátěž 125 kg. Brnda je ještě tužší, perfektně vede stopu a plášť solidně „přilne“ k povrchu. Na asfaltu ladně přejedu příčné koleje, kočičí hlavy, kanály i záplaty-neškrkám. V tomhle je určitě rychlejší. Rychlost na asfaltu je podobná, žádné větší omezení necítím. Časy na známých trasách jsou stejné nebo o pár minut lepší.“

zkuskolobku-vozna-tuning-3

10Bře/16

Týden s GT: Dan brázdí Soběšice

Dali jsme „do placu“ jedno krásné zelené Mibo GT. Půjčíme vám ho na týden za krátký text s dojmy a pár fotografií k tomu. Každý týden zveřejníme pohled testera. Zájemci pište na petr@kolobky.cz. Týden s Gran Turismo!

Takhle dobře se mi do práce už dlouho nevstávalo. Hned ve dveřích do kanclu oznamuju šéfovi, že končím už v 15:00, abych si vyzvedl GTéčko. Nakonec jsem skončil už ve dvě, skočil na šalinu a upaloval na Hybešku, kde už na mě čekal Petr s kolobkou. Chvíli jsem si musel ještě počkat, protože se zrovna skládala kolobka pro Vozňu, který si GT po testování hned pořídil.

Konečně mám Mibo v ruce. Prohazuju s Petrem ještě pár slov, vyřizuju formality a spěchám zpátky do práce. Už při prvním odrazu vím, že kolobku budu milovat. Nejsem žádný znalec, ale můžu s jistotou říct, že tuhost rámu je dokonalá. Pocit, že s takhle nízkou kolobkou musím všude škrtat, je ihned pryč. Překvapí vás co všechno GT zvládne.

Mibo GT

Po práci se vydávám na cestu do Řečkovic. Musím se přiznat, že jsem měl z této cesty velké obavy. Téměř deset kiláků, většina času do kopce, kondička po zimě nic moc. Vyjíždím, pár pořádných odrazů a už se nebojím, že bych to nedal. GT jede prostě skvěle, na silnici je to ideální stroj. 45 minut pohodové jízdy a jsem doma. Nestačím se divit.

Další den si zkouším i cestu do práce. První polovina jen z kopce, to je prostě paráda. Koloběžka je krásně tichá, úzké pláště dělají hodně. Je to krásný pocit, prosvištět kolem nic netušícich chodců, kteří se pak s údivem ohlížejí za kolobkou. GT prostě zaujme.

V sobotu ráno jsem přesvědčen, že GTčko koupím. Už si v hlavě plánuju výlety. Odpoledne vyjíždím na první delší projížďku. Cestu si užívám. Cyklostezka z Mokré Hory do Soběšic vede pořád do kopce, přesto se jede příjemně. Šlapu co to dá. Konečně jsem nahoře.

Do Soběšic mě nechtěli :)

Do Soběšic mě nechtěli 🙂

Do Soběšic mě asi nechtěli, protože závora byla dole. Jedu tedy doprava a měním pevnou cestu za lesní pěšinu. Jízda nabírá uplně jiné rozměry a nemůžu si vynachválit jízdu lesem. Toto je něco, co mě vždy bavilo na kole, a na kolobce tomu není jinak. Tady již GT naráží na své limity. Nízká světlost nášlapu, úzké pláště, to vše průchodnost terénem znepříjemňuje. Nenechávám se však odradit a jedu dál. Vynořuju se v Lesné a pak už jen dlouhá dlouhatánská cesta z kopce, to je nádhera. Všem doporučuji. Výšlap nahoru dá sice zabrat, ale ten dlouhatánský sjezd lesem po asfaltových pěšinkách rozhodně to stojí za to.

A že prý GT je silníční kolobka

A že prý GT je silníční kolobka

Lesní park v Lesné, doporučuji. Vyškrábat se nahoru dá zabrat, ale dlouhý sjezd po asfaltových lesních cestičkách opravdu stojí za to.

Lesní park v Lesné, doporučuji. Vyškrábat se nahoru dá zabrat, ale dlouhý sjezd po asfaltových lesních cestičkách opravdu stojí za to.

Za týden jsem najezdil něco málo přes sto kilometrů. GTčko jsem si zamiloval, na dlouhé výlety po zpevněných cestách je ideální. Jediný důvod, proč jsem si jej nakonec nepořídil je, že moje místo je v lese a ve městě. Proto si pořídím něco malého, s vyšším nášlapem. Můžu však upřímně říci, že až si budu pořízovat velkou kolobku, jediné nad čím budu ještě muset přemýšlet, bude barva rámu a blatníků.

Soběšice, sympatická vesnička.

Soběšice, sympatická vesnička.

Autor: Daniel Mrózek

 

28Úno/16

Týden s GT: Vozňa testuje

Dali jsme „do placu“ jedno krásné zelené Mibo GT. Půjčíme vám ho na týden za krátký text s dojmy a pár fotografií k tomu. Každý týden zveřejníme pohled testera. Zájemci pište na petr@kolobky.cz. Týden s Gran Turismo!

Pondělí 15.1.2016 – nechávám Kostku Tourku v garáži a vyzvedávám si testovací MIBO GT na prodejně v Brně. Po 22. hodině vyjíždím z odpolední směny nočním Brnem. První odpich levé nohy je jasný, silný a čistý. Koloběžka jde „za nohou“, tuhost rámu je znát!

zkuskolobku-tyden-s-gt-vozna-01 zkuskolobku-tyden-s-gt-vozna-02

GT před nasazením blatníků a s blatníky

Jízda Brnem je velmi „hladká“. Míjím Královopolskou strojírnu a slyším nezvyklý svištivý zvuk. Ano! Opět je to levá vanilka, co pohání nové GT. Zvuk se line od předního kola které rozráží hutný mrazivý vzduch.

Druhý den ráno odvážím Tomíka do školky. Vejdeme se na GT oba? No jasně! Váha 18 kg navíc není skoro znát, jen já funím do kopce jak sentinel. Zadní blatník při jízdě ve dvou je výhodou. Jinak vám zadní pneu stáhne kalhoty 🙂

zkuskolobku-tyden-s-gt-vozna-04

Kolobka stojí před školkou a tatínci vysvětlují svým ratolestím: „tohle je koloběžka SPECIÁLNÍ!“

zkuskolobku-tyden-s-gt-vozna-03

Nádherná vyjížďka se nám povedla v sobotu Brno – Bratčice a zpět. Navštívili jsme zámecký pivovar a také obecní zabíjačku. Koloběžky byly na obdiv místním… Cesta zpět do Brna parádní! Po celou dobu nám foukal ostrý vítr do zad. Do Brna dojíždíme kolem 20. hodiny za deště a sněžení. V tento okamžik jsem měl namotáno 74 km. Což je na první jarní vyjížďku jářku slušné.

zkuskolobku-tyden-s-gt-vozna-06

Závěr je takový, že jsem neodolal a tento stroj zakoupil k plné spokojenosti. Na jaro připraven! 🙂

zkuskolobku-tyden-s-gt-vozna-07

Autor: Martin „Vozňa“ Voznička

zkuskolobku-tyden-s-gt-vozna-05

 

09Úno/16

Koloběžku za recenzi – Julie: Nezmar v každém terénu aneb testování koloběžky Mibo Royal

Vyhlásili jsme akci „Koloběžku za recenzi!“ a do světa vyslali několik našich strojů. Recenzenti se pustili do testování s vervou a zde si můžete přečíst jejich pohled na věc 😉

Ráda bych vám představila koloběžku Royal, kterou jsem měla možnost v poslední době vyzkoušet. Místo jejího zrození se nachází v samém srdci Beskyd – v Rožnově pod Radhoštěm, kde sídlí firma Mibo a na výrobu pečlivě dohlíží konstruktér Břéťa Michálek. Koloběžka Royal je vlastně takový větší Mastr.

zkuskolobku-mibo-royal-julie-3

Konstrukce tohoto stroje je tvořena skládacím ocelovým rámem, jehož součástí je integrovaný stojan. Komfortní jízdu zajišťují dvacetipalcová kola s náboji Novatec s dvoustěnným ráfkem na pneumatikách Schwalbe Big Apple (testovaný model). O bezpečnost se starají brzdové čelisti Shimano 4000 a brzdové páky Shimano 4000. BMX řidítka na BMX představci v rámu drží díky A-head redukci s rychloupínákem a jsou vybaveny pěnovými madly s aretací. Součástí řidítek je také zvonek, tolik prospěšný na cyklostezkách velkých měst. Velkou výhodou BMX řidítek je možnost uchycení kapsičky, do které si člověk uschová nejnutnější potřeby (lepení, mobil, peněženku, klíče, atp.)

zkuskolobku-mibo-royal-julie-6

Míry této krasavice jsou: celková délka 160 cm, výška řidítek 98-102 cm, světlá výška 45 mm, výška nášlapu 65 mm, délka nášlapu 41 cm a váha 11,9 kg. Royal unese človíčka o hmotnosti do 150 kg. Přepravní rozměry jsou 133 cm x 60 cm x 17cm, takže se pohodlně vejde nejen do kufru autobusu, či chodby vlaku, ale také do většiny aut.

zkuskolobku-mibo-royal-julie-1

Konečně se dostáváme k tomu hlavnímu – jízdním vlastnostem. Skvělou kombinací jsou 20-palcová kola s tzv. balonovým obutím Big Apple. Velikost kol a šíře pneumatik se velmi vhodně doplňují. Na jediný odraz ujedete delší vzdálenost než třeba na šestnáctkách. „Velká jablka“ pak zajišťují příjemný komfort snad na všech druzích terénu. O jistotu postoje na stupátku koloběžky se postarají dva protiskluzové. Stupátko samotné je dostatečně prostorné a dlouhé i pro větší velikosti chodidel.

zkuskolobku-mibo-royal-julie-2

Celkové hodnocení této slečny koloběžky Royal je za mě velmi pozitivní. Vyzkoušela jsem různá prostředí – od města přes šotolinu, lesní stezky až po cesty plné bláta a kaluží. Cestovala se mnou tramvají, autem i vlakem – pohodlně díky skládacímu mechanismu. Bylo to velice příjemné svezeníčko za každé situace a dokonce i moje psí kamarádka ocenila akční procházku, kdy byla panička rychlejší, na což fenka nebyla zvyklá. Jediné malé bezvýznamné mínus vidím v tom, že koloběžka je dělaná svou velikostí spíše pro vyšší osoby než jsem já, žena 170 cm.

zkuskolobku-mibo-royal-julie-4

Autor: Julie K.

Spolutesterka: fenka Artemiska

zkuskolobku-mibo-royal-julie-5

Koloběžku MIBO ROYAL můžete zakoupit v Cyklospecialitách.

zkuskolobkucz-kolobezka-mibo-royal-03

01Úno/16

Koloběžka MIBO GT – Gran Turismo – bestseller letošní sezóny

Zrodila se koloběžka. Je vlastně stejná a přitom úplně jiná, než ostatní koloběžky. Dostala jméno Gran Turismo, ale všichni jí říkají „GT“.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-01 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-02 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-03

GT ještě než se narodilo, mnoho lidí po ní toužilo. Já sám byl velmi zvědav a když jsem si poprvé tento úžasný kousek vypůjčil, srdce mé křičelo známou repliku z filmu Limonádový Joe: „Musí být mou!“ 🙂

Z úvodu jste jistě pochopili, že moje recenze, či spíše dojmologie na téma Mibo GT, bude laděná pozitivněji. Koloběžku mám nicméně již téměř půl roku a podělím se s vámi se vším, co jsem o ní zjistil. Tento článek by mohl mít tedy podtitul – „Všechno, co jste kdy chtěli vědět o Mibo Gran Turismo a báli jste se zeptat“ 😉

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-22 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-23 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-24

V jinak poklidné rožnovské firmičce Mibo bylo před výrobou finálního prototypu nebývale živo. Hlavní konstruktér a zakladatel – Břéťa Michálek, dvoumetrový statný beskydský ogar má tendenci většinu koloběžek stavět na míru koloběžkářům vyšší postavy a vyšší váhy. Stroje Mibo jsou známy svou houževnatostí, která hraničí skoro až s nesmrtelností v jakémkoliv prostředí. I to je důvod, proč spousta zákazníků na značku nedá dopustit a příští koloběžka bude zase a vždy pouze Mibo. Nicméně po dlouhých a horlivých debatách převládl názor udělat GTčko o něco kratší a oproti běžné produkci subtilnější – samozřejmě se zachováním výborné pevnosti a odolnosti. Sportovní a elegantní Gran Turismo cílí na jezdce konfekční postavy okolo 180 cm (+15/-30 cm).

Stupátko a světlost

Nášlapná plocha byla oproti modelu Malaga zkrácena na 40 cm (od krku po chránič paty), celé stupátko je pak dlouhé přibližně 52 cm. Na koloběžce stále máte pro chodidla dostatečný prostor, ale kratší stupátko zajišťuje vyšší tuhost při zachování dobré váhy a lepší průchodnost terénem. Šíře stupátka po celé jeho délce dělá 8 cm.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-10 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-11 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-12

Podlaha sestává ze dvou jeklů čtvercového průřezu o šíři 25×25 mm. Výška nášlapu u paty činí cca. 70 mm, výška nášlapu špičky boty u krku koloběžky pak 83 mm (odchylka měření max. 2 mm). Z toho si můžete spočítat samotnou světlost – vpředu 58 mm, vzadu 45 mm. Sklon stupátka není nikterak velký, ale přesto jej při jízdě po horší cestě oceníte. Výška náběhové hrany nad zemí je cca. 64 mm.

Díky nízkému jeklu a vhodně zvolené světlosti se na svých výletech nebo vytrvalostních závodech tolik nenadřepujete.

Řidítka a krk

Dlouhý štíhlý krk je znakem krásy a elegance přehlídkových mol a platí to v tomto případě i pro koloběžku Gran Turismo. Jekly krku rámu mají z boku šíři 15 mm a z pohledu jezdce 30 mm. Oba jekly zpevňuje spojka s logem GT v takřka ideální výšce – velice rychle si zvyknete koloběžku přenášet úchopem ze horní rámový jekl pod spojnicí – v této poloze je koloběžka perfektně vyvážená a na manipulaci s ní či nošení do schodů vám postačí pouze jedna ruka.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-19 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-20 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-21

Co ještě musím vyzdvihnout je možnost uchycení dvou košíků na lahev ve spodní a horní části krku. Každý si košík upevní tam, kde mu to vyhovuje více. Jedete-li na delší výlet, sluší se říci, že litrová lahev se vleze pouze do spodní pozice. Mně vyhovuje více lahev níže a horní pozici možná využiji na umístění malé brašničky na nářadí nebo mobilní telefon.

Použitý představec, stejně jako u většiny produkce Miba, je typu A-head. Můžete si tedy koloběžku do jisté míry uzpůsobit své výšce a preferencím úchopu. V základu jsou použity tzv. vlaštovky, které můžete otočit a snížit tak pozici rukou o cca. 5 cm. Další variabilitu nabízí čtyři centimetrové podložky pod představcem. I jezdec výšky 160 cm nebude mít problémy vyladit si kokpit k obrazu svému, stejně jako vyšší koloběžkář bude volit opačnou strategii. Pokud už se vám nechce dupat prudký kopec a seskočíte, kolobka se do kopce za představec velmi dobře tlačí, případně můžete vedle ní do kopce při závodu běžet a druhou rukou zkontrolovat tepoměr 🙂

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-25 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-26 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-27

Za zmínku stojí rovněž stojánek, který je u GT umístěn na krku co nejníže a je i zkrácen oproti jiným modelům. Váží méně, nezavazí a denně jej využijete nespočetněkrát. Jeho konstrukce umožňuje stojánek „vykopnout“ nohou dopředu i dozadu a při manipulaci s ním stačí použít nohu.

Kola a obutí

Dnešním standardem u koloběžek značky Mibo jsou dvoustěnné ráfky a není tomu jinak ani u GT. Přední kolo o velikosti 28 palců s radiálním výpletem je obuto do hladkého pláště Vredestein Fiammante DuoComp, který zvládne tlak až 9 barů. Zadní dvacítka rovněž s atraktivním radiálním výpletem obouvá plášť Vredestein Moiree s tzv. negativním vzorkem. Jedná se o hladký plášť, který má dezén zapuštěný dovnitř, podobně jako třeba u automobilů. Je širší, než plášť přední, má 1,3 palce (20“x1.30“ / 35-406) a nahustíte jej na 5,5 bar. Plášť díky vzorku a použité směsi skvěle sedí na asfaltu i při horších povětrnostních podmínkách. Projel jsem na GT mnoho rychlých zatáček a plášť mě vždycky podržel, zmíním tu nejznámější – zatáčka Kevina Schwantze při štafetovém závodu Masaryk Wheel – plášť zřejmě vydrží více, než moje nervy 🙂

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-13 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-14 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-15

O brzdění se starají ráfkové brzdy Shimano, které svou funkci plní naprosto dostatečně. Nadšenci by po výměně přední vidlice mohli osadit i brzdu kotoučovou – sám jsem zvědav, jakých úprav GTčka se v budoucnu dočkáme.

Náboje na GT jsou klasicky Novatec – je to nicméně jedna z komponent, která se za roky osvědčila a jedná se o skutečně výborné náboje snad pro všechny případy.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-07 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-08 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-09

Pro koloběžky Gran Turismo byly vyvinuty speciální užší blatníky, které koloběžce velmi sluší. K dispozici bude několik barevných variant, takže kreativitě se meze nekladou.

Barvy pro GT

Výše zmíněné blatníky budou ke koupi v 7 barevných variantách, můžete tak koloběžku vyladit dle své estetiky – výrobce dává zákazníkovi širokou paletu možností, jak se realizovat. Ke čtyřem základním barevným variantám – šedé, tyrkysové, reflexní žluté a reflexní zelené můžete vedle blatníků koloběžku zkrášlit i různobarevnými polepy a místo kol černých si lze přát kola bílá. Podobně i představec a řidítka se budou prodávat vedle černé varianty i v bílé barvě.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-04 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-05 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-06

Brněnský obchod Cyklospeciality k základním barvám přidává i závodní „BRG Edition“ – British Racing Green znáte mj. z aut Jaguar z jejich nejlepší závodní éry. GT v edici BRG doplněná o bílá kola budou zářit na všech výletech i na závodních tratích.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sto lidí, sto chutí – takto přemýšleli v Mibu a ve třech vzorkových prodejnách v Brně, Praze a Plzni bude v nabídce kompletní škála barevných variant nového GT s kompletním příslušenstvím.

GT přináší do koloběhu svěží vítr a individualizaci.

GTčko je super!

Koloběžku Mibo GT jsem si koupil jako předfinální prototyp ve fázi, kdy už na ní prakticky nebylo co zlepšovat. Testuji již téměř půl roku stejný kousek, který bude od února k mání na pultech.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-16 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-28 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-29

Koloběžku nikterak nešetřím a jezdím na ní nejen po silnici, ale občas i pořádným blátem a na sněhu. Držel jsem se hesla „jak na nový rok, tak po celý rok“ a vyrazil s cyklisty na tradiční Novoroční vyjížďku, kterou letos zpestřila na Brno velmi bohatá sněhová nadílka. V uplynulé sezóně 2015 jsem absolvoval velkou řadu projížděk i celodenních výletů, zúčastnil se dvou koloběžkových závodů – Blanenské desítky a štafetového Masarykova kolečka. Moje bílé GT toho má již hodně za sebou a mě neopouští nadšení pokaždé, když na něm znovu vyjedu.

Moje žena se po prvním svezení na dovolené v Rožnově bleskově rozhodla doplnit svou koloběžkovou stáj o poslední volný prototyp v původní tyrkysové barvě. Od té doby začala jezdit do práce 3x delší trasu z nadšení pro krásu jízdy na GTčku. Na fotkách si jistě všimnete upraveného řízení oproti standardu – Janka zvolila otočené vlaštovky a má seřízlou trubku vidlice. Košík preferuje v horní pozici.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-17 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-18

Hodilo by se napsat i nějaké to negativum, ale žádné mě nenapadá – snad jen, o něco hůře se s ní jezdí výtahem, ale všechno se dá řešit! 🙂

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-30

Jakožto homo socialis nebo chcete-li, člověk družný, nechávám na výletech či jen tak při krátkých projížďkách svézt i ostatní a slečna GT zanechává v každém pozitivní dojem.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-friends-01 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-friends-02 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-friends-03

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-friends-04 zkuskolobku-mibo-gt-recenze-friends-05

Mibo GT je rychlá, lehká a pohodlná koloběžka, která se klukům z Rožnova hodně povedla. Není divu, že na ní teď jezdí celý Mibo tým. Gran Turismo je skvělá volba pro rychle se formující fenomén fitness koloběhu. Je vhodné jako dostatečně pohodlný výletní speciál s parádním zrychlením, když je potřeba. Pořiďte si ke své stávající menší městské koloběžce GTčko a rozšiřte výletní perimetr, zkuste poměřit síly ve stále častějších hobby závodech – GT rozšíří váš potenciál.

Koloběžku Mibo GT si můžete vyzkoušet a zakoupit v prodejně Cyklospeciality na Hybešově 14 od začátku února 2016.

Těšíme se na všechny zákazníky, kterým novou koloběžkou Mibo GT uděláme radost.

zkuskolobku-mibo-gt-recenze-32

Blanenská desítka – foto Petr Lindner / Masaryk Wheel

Autor: Petr „Rtep“ Mejsnar

Koloběžku MIBO GRAN TURISMO můžete zakoupit v Cyklospecialitách.

cyklospeciality-mibo-gran-turismo-gt